بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:49
بازديد از اين پست : 275

مربی آستوریایی در مورد رسیدن به رکورد بسته نگه داشتن دروازه تیمش در سه بازی پیاپی گفت :" برای کسب جامها باید در فاز هجومی و دفاعی قدرتمند باشیم. در فاز هجومی با توجه به استعداد و توانمندی های بازیکنان کار آسن تری داریم اما در فاز تدافعی باید سخت تلاش می کردیم و به نظرم بازیکنان در این پست ها از عملکرد خود راضی هستند."

انریکه در مورد حضور ماسکرانو و مونیر در ترکیب اصلی گفت :" تصمیمات مهمی بودند اما دلیل آن را نه به بازیکنان توضیح دادم و نه این جا به خبرنگاران توضیح می دهم. شرایط فردی و تیمی و روند تاکتیکی مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت این من هستم که تصمیم می گیرم. شاید اشتباه کنم اما سعی می کنم که ضریب تصمیمات صحیح من بیش از ضریب اشتباهاتم باشد."

مربی بارسا در مورد درخشش نیمار گفت:" امیدوارم که همه بازیکنان در بهترین شرایط خود باشند، از نیمار گرفته تا ساندرو و مونیر. همیشه گلزن ها بیشتر نگاه ها را به خود جلب می کنند اما من همه به همه نگاه می کنم. پیش از صحبت در مورد نیمار ترجیح می دهم که فیلم بازی را دوباره ببینم و همه حرکاتش را با دقت زیر نظر بگیرم. چیزی که مسلم است این است که نیمار فرصت طلب بود و لئو هم عالی پاس گل داد."
انریکه در مورد درخشش مسی اظهار داشت:" نه تنها به خاطر گلهایش بلکه به خاطر پاس گلهایش بهترین بازیکن دنیاست.اگر قرار بود که بهترین مدافع دنیا باشد، بهترین مدافع می شد. بسیار تاثیرگذار است. شما فقط هر هفته بازیهایش را می بینید اما من هر روز او را در تمرینات می بینم و چاره ای به جز تحسین ندارم. کارهایی که او انجام می دهد را در کارتون فوتبالیست ها یا پلی استیشن هم نمی توان پیدا کرد. افتخاری است که بهترین بازیکن دنیا را در تیم خود داریم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »